Bocs, hogy kicsit elmegyek a Twilight irányába ezzel a bejegyzéssel, de ezt muszáj mindenkinek látnia. Én fél órája folyamatosan röhögök (főleg a másodikban az "Edward-fejen"). :)

 

 

Jellemző, hogy már megint a youtube-ot bújom tanulás helyett...

Szerző: tanita  2010.03.22. 14:54 2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://jacksonrathbone.blog.hu/api/trackback/id/tr931859636

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

marcsibaba · http://www.100monkeys.hu 2010.03.25. 08:49:15

Köszi csajszi!

Konkrétan zokogtam a röhögéstől. A 3rd. episódon annyira röhögtem edvárd papucsán és gatyáján, hogy a kutya kimenekült a szobából!
A második se vó't gyenge.

A rengeteg tanulás mellett kell egy pár perc önfeledt vinnyogás :)))))
Aprop., ha van időd ezt sasold a youtubon: Jackson eats maggot. Ez a kispasi eccer kikészít teljesen :)

tanita · http://ingyenholmik.blog.hu 2010.03.26. 16:03:19

Hát ez nagyon kész! :) Az ilyenek miatt lehet imádni. Mikor belenéz a kamerába, hmmmm...

Vagy százszor visszatekertem a videót, hogy tényleg a szájában landol-e a kis férgecske vagy egyszerűen visszacsúsztatja a kezébe. Sajnos egyikre se találtam semmiféle bizonyítékot, de Jackson van olyan tökös gyerek, hogy ezt szemrebbenés nélkül bevállalja. Úgy eszi, hogy szinte még én is kedvet kapok hozzá. :) Na jó, azért mégse (brrr).
süti beállítások módosítása